Nsnn, neomj da se nerviras, ima nas koji im odmah kazemo da ce ili nauciti lepo da se obracaju ili da mogu odmah da se sagnu. Neki macevi imaju dve ostrice.
Samo nemoj zaboraviti da ako nekog na javnom mestu snimaš bez njegove dozvole, može on tebe da prijavi i da nahebeš. Sreća tvoja što to taj nije znao. Rešenje je kamera u autobusima.
Treba grad da subvencionise GSP i druga preduzeca , ali u razumnoj meri da se ne opuste previse. Zaposljavaju kancelarijske radnike a vozaci odlaze, rade vise za iste pare. Ne kupuju se delovi, nema majstora, autobusi se sve vise kvare...Slazem se da treba da se kupuje karta. Ja je kupujem vec 20 godina i do nedavno sam bio zadovoljan uslugom GSPa a od prosle godine je primetno losija situacija sa redom voznje. Smatram da je GSPu osnovna delatnost da se kupuju novi autobusi da bude sto vise polazaka i da gradjani sto manje cekaju, a da ima sto manje kancelarijskih i partijskih poltrona na cije plate odlaze pare, pa onda mora grad tj. mi koji punimo gradski budzet subvencionisemo neradnike.
Grad bi trebalo da daje subvencije ali oni koji su upuceni u rad preduzeca znaju da to bas nije tako (cinjenica da grad duguje mnogo sto sta ne samo GSP-u)...Svi hoce udobno i brzo da se voze a nece da placaju karte. Izvinite ali to preduzece se izdrzava delom i iz toga. Nema dovoljno autobusa jer treba para da se kupe. Zadnje autobuse je preduzece kupilo na lizing a ne grad koji bi i trebalo da nam obezbedi mnogo sto sta a ne samo slikanje za...I u tu pricu da se nema para vise ne verujem (naravno ima i toga ali..)jer pogledajte samo koliko se voze automobili, koliko su nam kafici puni i to ne omladine, tako da kada se ima para za to ima se i za gradsku kartu.Kad imam vozim se , kad je lepo vreme pesacim i vozim bicikl...
Ja ponavljam da nema autobusa na 7 minuta u spicu. Da dodas gas i mislim do 50 km/h. Da idem na selo necu, nego je samo poenta a to je istina da polazaka na linijama ima manje, a putnia sve vise. U spicu idu na 9 min a uvece od 20-23 minuta. Prosle godine ih je bilo vise. Poznajem dosta vozaca i vecina kazu da sam u pravu. Busevi se sve cesce kvare. Skro svaki dan vidim pokvaren bus. Jutros kec, kod izvrsnog veca, pre neki da Bukovacki na sred mosta. To je sigurno zbog dobrog vodjenja preduzeca. Vozaci davaju otkaze i jos malo nece ni imati ko da vozi. To je napredak GSPa
Da se razumemo uvek je bilo i bice putnika bez karte u gsp vozilima. Ako si mangup i "svercas" se onda prihvati i konsekvence ako budes uhvacen.
Konkretno putnik koji je ucestvovao u sukobu nije bio nasilan dok nisu stigli do poslednje stanice u Bukovcu gde je racunao na to da ce u njegovu zastitu stati neko od komsija.Onda je postao nasilan i pocepao dokumentaciju koja se nalazila u rukama kontrolora i odgurao ih na vozaca pri cemu je ugrozio i bezbednost drugih putnika koji su se nalazili u autobusu. Kontrolor je u samoodbarni i guranju da li namerno ili slucajno udario nasilnika.
Putnik inace veliki radnik u nekoj od agencija za obezbedjenje je umislio da ima pravo da deli pravdu po svom nahodjenju.
Ako neko nema platu ili je ona sramno mala nisu radnici gsp-a krivi za to niti je autobus mesto da iskaljujete svoj gnev.Pred vladu i skupstinu jer GSP nije ustanova socijalne zastite i humanitarni fond.
...kako kontrolori maltletiraju jednu devojku koja jos sto je gore izbacili su je napolje i izasli s njom i nastavili da je maltletiraju a sto je jos gore bio je zadnji autobus uvece ove godine! U kombinaciji su uvek 2va matora kontrolora a 1dan od njih je veoma drzak i napada i vredja pokusavajuci da isprovocira koga nafataju dok ne nalete na nekog pa im polupa p... napolju kad izadju iz autobusa! A ni vozaci nisu nista bolji i kulturniji od kontrolora koji tek nemaju ni grama kulture i vaspitanja a normalno je da ce lagati ne bi li sebe zastitili pogotovo ako su u pitanju ova uverzirana ekipa od 2va matora kontorlora!
Ljudi se žale da busevi ne idu često jer je gužva. Očigledno tih 10–15 minuta nije dovoljno već treba češće. Da ne pričam da uveče (posle 7 sati) većina linija ide na 18–20 minuta, a između 19 i 20h se u pojedine autobuse ne može ući (npr. linije 1 i 5).
u spicu ima na 7-8 minuta,kasnije ne! al ide na 10-12-15 minuta u zavisnosti od linije.. a da dodamo gas smemo samo do 50! (velika vecina vozi brze nego sto sme i rizikuje,a razlog je samo zato da bi mogli ustati sa sedista i otici do wc-a!a cesto se desi da se ni za to nema vremena!) i po gradu na vecini stajalista imas vise linija koji staju i idu u istom ili slicnom pravcu. tako da nemoj da mi pricas i da se zalis kako nema buseva! idi u sela okolo pa ces da vidis sta je kada nema busa! a da ne pricam o beskicmenjacima koji idu po jednu stanicu(koja je u vecini slucajeva od bandere do bandere)! sve u svemu NS je postao jako debilan grad!
Svi Novosađani su već platili prevoz (bez obzira da li ga koriste ili ne) kroz subvencije koje dobija JGSP Novi Sad iz gradskog budžeta. Tako da teza o „neplaćanju“ karte nije u potpunosti tačna, deo karte je već plaćen.
Kako je moguće da je za prosečnu gradsku relaciju od 4 km ista cena karte za autobus koji prevozi 100–150 ljudi i cena benzina koji je potrebno sipati u automobil?
Kako voz do Kisača košta 64 dinara, a autobus JGSP-a 165 dinara? Pritom, vozu treba 13–14 minuta, a autobusu duplo više.
Kako je u Beogradu moguće voziti se preko 20 km za 89 dinara i pritom promeniti nekoliko autobusa, a kod nas za te pare se ne može ni 8–9 km do Rumenke, Veternika ili pomenutog Bukovca? Iako ne mislim ništa dobro o beogradskoj vlasti, ovi naši novosadski su još gori i nesposobniji.
Anonimus
"Tuca - sastavni deo komunikacije medju ovdasnjim zivljem ."
Nešto pretražujem youtube i na osnovu svega što sam tamo našao i onoga što ti tvrdiš, jedini mogući zaključak je da je "ovdašnji" živalj rasprostranjen celom planetom.
Ni ova vest ne moze bez patrijota . Nemojte mi samo reci da tuce i kriminala ima vise na Islandu nego u Srbiji .
Imam srecu da ne moram da koristim usluge GSPa. Kad imam za benzin, vozim se, kad mi ja tanko, onda lepo poranim, pa peske, srecom imam pola sata do posla. Ono sto mi nikako nije jasno u svemu ovome, pa bih pitala vas sve sto zalite "jadnog putnika", kako bilo kome od vas padne na pamet da koristite prevozno sredstvo, a da ne platite kartu? Kako vam takvo nesto padne i na pamet, kako nadjete sebi opravdanje za to, i ko mislite da plati za vas i umesto vas, i zasto bi to neko cinio? Da niko od vas nije tako odvratno bahat, kontrolori ne bi bili ni potrebni.
Nisu ljudi lopovi, nego jednostavno nemaju novaca da kupe kartu. Plate su male, svako skoluje dvoje, troje dece i racuna da mu je lakse da istrpi malo staha od kontrolora, a da za tu razliku od par hiljada, sto ce ustedeti na karti, kupi nesto detetu. Nije se niko obogatio svercom u autobusu, to je secenje usiju da bi se zakrpila guza. I ne rade to ljudi iz hira, nego NEMAJU NOVACA. Ko bi, da ima novaca, bio lud da se tako blamira? A o kontrolorima bi se mogao napisati roman. O njihovoj bahatosti, primitivnosti. I zasto je objavljeno ime samo putnika, kako se zovu doticna "gospoda"?
Niti ima iskaza druge strane(verovatno namerno zbog prekoračenja ovlašćenja), niti je vest do kraja ispitana! Novinar(a i građani) bi trebali znati i pitati portparlku da li postoji PRAVILNIK o kontroli putnika, i zašto nije javno objavljen na sajtu GSP?
Mnoge stvari bi bile jasnije građanima!
Kontrolori u grasu su sada najobrazovaniji,jedan je magistar nauka saobracaja i zasluzio je da bude samo kontrolor.Nije vazno sto je najobrazovaniji covek u grasu.
Колико ли је тај путник дуго причао кад се до миле воље испричао. Аутобус до Буковца вози око пола сата, значи ли да је цело време причао, и баш се лепо испричао.
Што се тиће контролора, њих шверцери не воле, па отуда овако злуради и нетачни коментари. Контролори у Новом Саду су сасвим коректни и пристојни, скоро да никад не кажњавају него замоле путника без карте да напусте аутобус.
Али, никад лопови нису волели полицајце, нити вукови сеоске псе.
Poenta je da je ranije bilo buseva na 7 minuta, sada nema. Reci mi na kojoj liniji bus ide na 7 minuta? I uvece i ujutru je proredjen red polazaka na svim gradskim linijama. Za ovo ostalo se slazem, niste vi vozaci krivi, ali moze nekad i da se malo doda gas. Krivci su oni zbog koga se vi i mi prepucavamo na portalima a ustvari mislimo isto.
"Tuca - sastavni deo komunikacije medju ovdasnjim zivljem ."
Nešto pretražujem youtube i na osnovu svega što sam tamo našao i onoga što ti tvrdiš, jedini mogući zaključak je da je "ovdašnji" živalj rasprostranjen celom planetom.
koji ste vi maloumnici sto komentarisete! kao prvo: kroz bus dnevno prodje po nekoliko hiljada ljudi,neki su normalni,kulturni i razumni,a neki bez mozga kao vecina vas sto piskarate gluposti ovde. drugo: na nekim linijama bus ide na svakih 7 minuta,tako da ne lupetajte gluposti kako nema autobusa(ako vec kasne,razlog su guzve ili kvarovi autobusa,a ne vozaceva krivica)!! ne kazem da i mi nekad nismo gresni al da vam je doci na nase mesto videli bi i zbog cega! imamo manju platu i manje vredimo u firmi od obicne spremacice!! tako da svi mi imamo svojih briga i problema i svakom se desi da pogresi! dovidjena i prijatno moram na posao da se neko ne bi bunio sto kasnim...
koliko nas ima mobilne telefone? svi! imaju li ti telefoni kamere? imaju!!!1
pa zasto NE SNIMAMO ?
na putniku je da ni pod razno ne napusti vozilo jer onda nema svedoka. a bili bi na dobitku i kontrolori i putnik.
kontrolori bi dokazali napad tj. putnik bi dokazao isto.
p.s. snimao sam coveka pre par meseci kome se pas istovarivao na sred trotoara. pretio je, vikao, pujdao psa. samo sam rekao : pokupi to govno i ja brisem snimak. vezao je psa, utrcao u radnju uzeo kesu i pokupio govno. ja sam obrisao snimak. simple as that. btw, ne bi dobro prosli ni on ni pas da su krenuli na mene...ali to je drugi par opanaka...
putnici na liniji 64 su ne gledaj ih ne traži kartu ne naplaćuj kartu u više od 90 % slučajeva. ponašaju se da su "oslobodioci". komentatori koji pametuju nek pogledaju drugu stranu medalje. ako znaju šta je to
Nisam korisnik gradskog prevoza, ali sam u čudu da kontrolor ima prava da ti uzme pokaznu kartu i markicu koji su OK (u smislu da su važeći i nisu krivotvoreni) ako se, kao u ovom slučaju ne koriste u autobusu za određenu zonu. Znači, čovek treba da plati kaznu,i još ostaje bez karte i markice koja mu važi za gradske linije??? Meni je već to van pameti.
Ne smes i nemas kome da se zalis sto se tice gradskog prevoza. Autobusa ima manje nego prethosnih godina , a putnika sve vise. Cak ni ne postuju red voznje uvek. Cesto kasne i ako prigovoris vozacu da kasni u polasku on odgovori bezobrazno.
u svaki bus, koju samo policija ima pravo da pregleda, uz prisustvo obe ostecene strane...i stvari ce postati prilicno lako resive....a GSP verovatno ostati prazne kase...
U normalnim držama u autobusima postoje kamere.
Ni jedan autobus se ne pušta bez kamere. Instalacija takve kamere je vrlo jeftina. Samo mogu nagađati zašto GBS ne želi da ih postavi koja će da snimi stvarnu situaciju kao dokaz.
a kako to putnik ima ime , a kontrolor nema ?
ne branim putnika odma, ko zna sta de tu desilo, al 90% kontrolora su brdjani i likovi bez osnovne kulture ponasanja koji imaju neki gadan trip da su oni tu sad moc i vlast i da mogu po tim autobusima da rade sta hoce, a ni fizicka sila im nije mnogo nepoznata, iako po svim mogucim zakonima nemaju pravu da dodirnu putnika
Pošto iz nekih razloga sam prošle godine često išao za Bukovac, video sam kakvih tamo profila ima.
Iz onoga što sam video tada više puta, pre ću da verujem kontrolorima. Jedan slučaj koji se desio kada sam bio u autobusu, jedan od putnika je hteo da udari kontrolora, ali kontrolor je samo odbio njegovu ruku i upozorio ga da ne to ne radi.
A bilo je još slučajeva verbalnog napada i vređanja kontrolora.
Buksike? Ko bi rekao? Pre par meseci sam bila svedok slične situacije na toj relaciji, a ranije su "savesni" putnici hteli i mene da izbace je sam ušla u "njihov" autobus!
To, ko je kriv nece nikad biti ko svet istrazeno kao i obicno. Ljudi su cudo. Putnik zna koju kartu ima i kojom linijom se vozi a opet siroma je garant radnik za neku bedu od plate i naravno firmi ne pada na pamet da plati celu kartu nego samo gradsku zonu. Nije lako coveku i sigurno ga takve stvari i problemi sami po sebi nerviraju. Druga strana price je sto ti irvasi iz GSP nemaju pojma koje su im obaveze ali zato dobro znaju svoja prava. U vecini slucajeva stranacki uhlebljeni bolidi, puni sebe, kojima je IQ manji od broja cipela koji nose ali zato ego na visecifrenom broju. Gospoda kontrolori bi trebalo da znaju sta sve mogu a sta sve ne mogu jer su im ovlascenja jako mala a gradjani to i ne znaju.
Posto iz licnog iskustva znam kako se sve mogu ponasati radnici GSP (cast izuzecima), imam razloga da verujem da se sve dogodilo kako je putnik ispricao.
Obično bahati vozači i bahati kontrolori koji su stranački preko SNS-a došli do tog radnog mesta nikada nisu krivi nego neko drugi. Bio sam prisutan par puta kada su kontrolori napadali kao kobci putnike koji nemaju karte ili su im markice bile nevažeće ili im nisu dali da uđu na druga vrata dok ne kupe kartu. Ali nepisano pravilo je da napadaju u parovima i tada su jako jaki, a kada im neko pokaže zube onda su oni ugroženi. Pa dokle više sa tim bahatim ponašanjem SNS kadra?
Kontrolori uglavnom bagra bezobrazna,kao i taksisti prevaranti i klošari,a putnici primitivci koji vole da se švercuju...Sve to oslikava stanje ovog društva koje je propalo u svim segmentima i biće sve gore,sa nesposobnom vlašču i još nesposobnijom opozicijom!
To što su oni često meta napada ne daje im za pravo da se tuku sa putnicima!
Drugo, ako je prekoračena nužna odbrana, pa sve i da je putnik udario kotrolora, kako oni kažu, to je onda učestvovanje u tuči i za to sledi prekršajna prijava, a ako je putnik pri tome i povređen, sledi parnični postupak na koji putnik ima pravo!
Sve mi se čini da su u ovom slučaju ipak kontrlori preterali, ali baš, baš!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Potukli se putnik i kontrolor GSP-a u autobusu za Bukovac
Novi Sad
•14.12.2015.
•08:00 > 08:02
Komentari 39
:)
Goran
Samo nemoj zaboraviti da ako nekog na javnom mestu snimaš bez njegove dozvole, može on tebe da prijavi i da nahebeš. Sreća tvoja što to taj nije znao. Rešenje je kamera u autobusima.
Darko
Putnik
Bukovcan
Konkretno putnik koji je ucestvovao u sukobu nije bio nasilan dok nisu stigli do poslednje stanice u Bukovcu gde je racunao na to da ce u njegovu zastitu stati neko od komsija.Onda je postao nasilan i pocepao dokumentaciju koja se nalazila u rukama kontrolora i odgurao ih na vozaca pri cemu je ugrozio i bezbednost drugih putnika koji su se nalazili u autobusu. Kontrolor je u samoodbarni i guranju da li namerno ili slucajno udario nasilnika.
Putnik inace veliki radnik u nekoj od agencija za obezbedjenje je umislio da ima pravo da deli pravdu po svom nahodjenju.
Ako neko nema platu ili je ona sramno mala nisu radnici gsp-a krivi za to niti je autobus mesto da iskaljujete svoj gnev.Pred vladu i skupstinu jer GSP nije ustanova socijalne zastite i humanitarni fond.
Liman3
@vozač
vozač
Nikola
Kako je moguće da je za prosečnu gradsku relaciju od 4 km ista cena karte za autobus koji prevozi 100–150 ljudi i cena benzina koji je potrebno sipati u automobil?
Kako voz do Kisača košta 64 dinara, a autobus JGSP-a 165 dinara? Pritom, vozu treba 13–14 minuta, a autobusu duplo više.
Kako je u Beogradu moguće voziti se preko 20 km za 89 dinara i pritom promeniti nekoliko autobusa, a kod nas za te pare se ne može ni 8–9 km do Rumenke, Veternika ili pomenutog Bukovca? Iako ne mislim ništa dobro o beogradskoj vlasti, ovi naši novosadski su još gori i nesposobniji.
dejan
"Tuca - sastavni deo komunikacije medju ovdasnjim zivljem ."
Nešto pretražujem youtube i na osnovu svega što sam tamo našao i onoga što ti tvrdiš, jedini mogući zaključak je da je "ovdašnji" živalj rasprostranjen celom planetom.
Ni ova vest ne moze bez patrijota . Nemojte mi samo reci da tuce i kriminala ima vise na Islandu nego u Srbiji .
andrea
Mnoge stvari bi bile jasnije građanima!
s
Што се тиће контролора, њих шверцери не воле, па отуда овако злуради и нетачни коментари. Контролори у Новом Саду су сасвим коректни и пристојни, скоро да никад не кажњавају него замоле путника без карте да напусте аутобус.
Али, никад лопови нису волели полицајце, нити вукови сеоске псе.
Putnik
Nešto pretražujem youtube i na osnovu svega što sam tamo našao i onoga što ti tvrdiš, jedini mogući zaključak je da je "ovdašnji" živalj rasprostranjen celom planetom.
Sirovina
vozač
k.
НЕМА!
Овде се узрок не помиње само последице бахатости и безобразлука!
i dalje sam ljut.
a sad postavljam sebi i vama pitanje:
koliko nas ima mobilne telefone? svi! imaju li ti telefoni kamere? imaju!!!1
pa zasto NE SNIMAMO ?
na putniku je da ni pod razno ne napusti vozilo jer onda nema svedoka. a bili bi na dobitku i kontrolori i putnik.
kontrolori bi dokazali napad tj. putnik bi dokazao isto.
p.s. snimao sam coveka pre par meseci kome se pas istovarivao na sred trotoara. pretio je, vikao, pujdao psa. samo sam rekao : pokupi to govno i ja brisem snimak. vezao je psa, utrcao u radnju uzeo kesu i pokupio govno. ja sam obrisao snimak. simple as that. btw, ne bi dobro prosli ni on ni pas da su krenuli na mene...ali to je drugi par opanaka...
objavite il nemojte....men svejedno!
stojadin
Србин Бачван(ин)
Putnik
Mile
Goran
U normalnim držama u autobusima postoje kamere.
Ni jedan autobus se ne pušta bez kamere. Instalacija takve kamere je vrlo jeftina. Samo mogu nagađati zašto GBS ne želi da ih postavi koja će da snimi stvarnu situaciju kao dokaz.
nsnn
ne branim putnika odma, ko zna sta de tu desilo, al 90% kontrolora su brdjani i likovi bez osnovne kulture ponasanja koji imaju neki gadan trip da su oni tu sad moc i vlast i da mogu po tim autobusima da rade sta hoce, a ni fizicka sila im nije mnogo nepoznata, iako po svim mogucim zakonima nemaju pravu da dodirnu putnika
Iz onoga što sam video tada više puta, pre ću da verujem kontrolorima. Jedan slučaj koji se desio kada sam bio u autobusu, jedan od putnika je hteo da udari kontrolora, ali kontrolor je samo odbio njegovu ruku i upozorio ga da ne to ne radi.
A bilo je još slučajeva verbalnog napada i vređanja kontrolora.
ihjajo
neko iz mase
Dr. Marks bez Engelsa
bibisa
!!!!!!!!
Znaci, RADIO je celu noc, nije baraba. Nije lumpovao. Pa sta ako je imao nevazecu markicu???? Pisi kaznu i ne maltretiraj ga!
Da ima novaca imao bi i ispravnu markicu!
Ne bi se vozio busom nego svojim kolima!
I ne bi radio PROKLETU nocnu smenu!!!!
Bas sam besan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dime
Putnik
Drugo, ako je prekoračena nužna odbrana, pa sve i da je putnik udario kotrolora, kako oni kažu, to je onda učestvovanje u tuči i za to sledi prekršajna prijava, a ako je putnik pri tome i povređen, sledi parnični postupak na koji putnik ima pravo!
Sve mi se čini da su u ovom slučaju ipak kontrlori preterali, ali baš, baš!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H